fredag 31 maj 2013

Fredag och vårens härliga blommor.






Det är redan Fredag igen! Fina äppelblommor har slagit ut i karaffen på skåpet i vardagsrummet. Och idag tänkte jag mig att försöka hinna plocka en bukett liljekonvaljer, jag vet var det växer massvis och det verkar som att de kanske äntligen har slagit ut. Liljekonvaljer är också en av mina absoluta favoriter.   Jag gjorde ett långt halsband med vita träpärlor i går, mest för att det ska få hänga lite fint på olika ställen hemma. Ha en skön Fredag!

______________________


It's already friday again and I love my apple blossoms on the cupboard. I made a long necklace yesterday, mostly for hanging in my home. Have a lovely day!

1 kommentar:

  1. Un espacio hermoso y relajante. Buen fin de semana!! ♥♥♥

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤