tisdag 13 januari 2015

Vårnyheter och fri frakt!



Mina nya illustrationer andas vår och pastell. Flera av dem är gjorda av akvarell och collageteknik, andra är digitalt illustrerade. Formerna som jag har använt mig av kan man känna igen från mina tidigare illustrationer, det är former som jag tycker om att arbeta med och gärna återkommer till. Jag hoppas att ni hittar något som passar just er. För att fira nyheterna så är det fri frakt på alla beställningar i shopen inom Sverige idag och i morgon! Ni hittar alla illustrationerna i min shop!

__________________________________


Now you will find my new illustrations in my shop! I think they breathe spring and several of the illustrations are made in watercolor and collage technique, as well as digitally illustrated. For orders outside of sweden, please contact me here. Free shipping on in Sweden today and tomorrow!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad! ❤