fredag 16 januari 2015

Nyhetsbrev, januari 2015.

Nytt år, nya illustrationer!


Hej! Jag tänkte välkomna 2015 med att skicka ut första nyhetsbrevet på länge. Mina nyhetsbrev kommer att innehålla nyheter, erbjudanden och inspiration. Det vore roligt om ni vill följa med på resan!

Mina nya illustrationer för våren 2015 andas vår och pastell. Flera av dem är gjorda i akvarell och collageteknik, andra är digitalt illustrerade. Formerna som jag har använt mig av kan man känna igen från mina tidigare illustrationer, det är former som jag tycker om att arbeta med och gärna återkommer till. Jag hoppas att ni hittar något som passar just er. Ni hittar alla mina illustrationer i min egen shop shop.elinadahl.com 

Vinn en valfri A3 poster!




Vinn en valfri A3 poster, välj bland mina nya illustrationer! (Värde 220:-)
Tävlingen äger rum på Facebook, vinnaren lottas och presenteras där den 3 Februari. Det du behöver göra för att ha chansen att vinna en poster är att gilla och dela tävlingsinlägget på Facebook samt gilla elinadahl.com på Facebook. Ni hittar sidan och tävlingen på min facebooksida.


Välkomna att besöka min shop och hemsida, ni kan också följa mig via bloggen och instagram.


____________________________________________________________________________


Om du inte redan får nyhetsbrevet, så gå gärna in här och anmäl er till det. Eller maila mig på kontakt@elinadahl.com

______________________


If you don't already get the newsletter, please send me an e-mail at contact@elinadahl.com



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad! ❤