söndag 9 juni 2013

Helgen.






Helgen har bara rusat förbi, det har varit fix med lägenheten inför visningen nästa helg. Igår hann jag titta lite på princessbröllop också. Och i kväll har jag fyllt på mitt lager i shopen med nya kort och packat beställningar, samt jobbat med hemsidan som väldigt snart är klar!

____________________


This weekend was rushing by, we mostly worked with our apartment. And yesterday we had a princess wedding here in Sweden. Tonight I'we been working with things for my shop and the new homepage witch's really soon finished!





1 kommentar:

  1. Hej! Jag såg ditt soffbord i en Älskade hem-tidning och har inte kunnat släppa det sedan dess. Glömde kolla ditt namn och googlade febrilt efter "soffbord, glas, metall, grönt" i en evighet. Jag blev överlycklig när jag såg bordet igen på pinterest och hittade hit. Men. Så har du ju gjort det själv. Attans :D Snyggt är det ändå och jag får söka vidare efter ett liknande. Lycka till med försäljning, flytt och nytt hem!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤