tisdag 11 september 2012

tillfälligt hemmakontor



Idag har jag hemmakontor i vardagsrummet. Jag jobbar med ett illustrationsuppdrag och äter plommon. Jag längtar tills det riktiga arbetsrummet är klart, fast jag gillar verkligen att sitta vid vårt stora matbord och jobba också! I eftermiddag är det dags för vår profylaxkurs... spännande.
___________________________

Today I work from my temporary home office in the living room. I'm working with a illustration project and eat prunes. Longing for the real workspace to get ready, although I really like to work at our large dining table to! This afternoon it's time for our prophylaxis course... exciting.

6 kommentarer:

  1. I need my work space too, I don't have one for a long time, but I hope that soon, the Gods will be on my favore :).

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilar! Och lycka till i eftermiddag!

    SvaraRadera
  3. Looking good Elina - :)
    Have a great day
    A
    xx

    SvaraRadera
  4. Ser virkelig ikke dumt ut å sitte der å jobbe... ;) Gleder meg til å se det ferdige resultatet! Og nam, nam, plummer er så godt!
    Klem Marie

    SvaraRadera
  5. det gick åt 10 meter tyg till våran soffa. inte direkt gratis med möbeltyg heller. och allt jobb sen! vad blev det för en soffa? profylaxen tyckte jag var jättebra. jag var lite skeptisk från början men det hjälpte mig massvis när det väl gällde!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤